PR masuk sekolah

Published July 17, 2007 by deendatirtana

Walah Dapet PR yang sama dari 2 orang pertama Mama Ay kedua Mbak Tia, Nilainya dobel yaa ntar😀

Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4

Apabila hendak mengakhri permainan tekan Butang Powernya wakakakaka buku panduan NINTENDO persi bahas melayu ancurrr deh ah bahasanya😛 )

Stretch your left arm out as far as you can

Lelepon

What is the last thing you watched on TV?
SILET

Without looking, guess what time it is :
Gag Punya Jam😛 batre na KOIT wakakaka😛

Now look at the clock. What is the actual time
Kalo gi kerja Jam 5 an dah bangun😛 secara ngantornya 1/2 7😛

With the exception of the computer, what can you hear?
Suara Deru AC :p, suara orang lagi renov ruangan kantor sebelah😛 brisikkk dehh ahhh

When did you last step outside? What were you doing?
Kantor😛, ya Kerja lahhh masa Bobo😛

Before you started this survey, what did you look at?
kertas2 berserakan di meja aku😛 kapan bersihnya klo dikasi kerjaan molo😛

What are you wearing?
Baju Kebesaran kalo ngantor Kemeja merah, Jeans, Jilbab Merah

Did you dream last night?
Lupa ngimpi apa😛 *pelupa.com*

When did you last laugh?
Barusan ketawa😛 secara mmg suka ketawa wakakakak tuh kan ketawa lagi😛

What are on the walls you are in?
itu loh pernak – pernik yg kalo mati bisa menyala Glowing in the dark ikulah pokoe😛, Jem dinding

Seen anything weird lately?
Liat Printer lah kog si Boss dari tadi ngePrint poto tanemann molo qeqeqe *woii pak TINTA habisss woiii :))*

What do you think of this quiz?
Mayan, buat ngisi BLOG secara blom punya ide wakakakaka nah kan ketawa lagi😛

What is the last film you saw?
gag ada😛 sibug maen NINTENDO soale😛

If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Maenannn wakakakaka😛 gilaa kan :))

Tell me something about you that I don’t know :
Rame rasanya eh orangnya😛, Nano Nano kali😛

If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics, what would you do?
auuuu ah elap males mikir😛

Do you like to dance?
Bangeeeddd……….. tuh ayodance juga ngedance kan wakakakakakak nah kan ketawa lagi😛

Imagine your first child is a girl, what do you call her?
Sama malesss mikir juga nikah aja blommm mo mikiir namaa cape dehh wakakakakaka😛

Imagine your first child is a boy, what do you call him?
Sama malesss mikir juga nikah aja blommm mo mikiir namaa cape dehh wakakakakaka😛

Would you ever consider living abroad?
yaa yaaa yaaa😛

What do you want God to say to you when you reach the pearly gates?
Alhamdulillah

Okek dah kelar maap teladd😀, sekarang aku lempar ke Rudi Bocah gag Pulang-Pulang, Mbak Ofa mamanya Ammar, Mbak Diana mamanya Daffa
jangan lupa ya di kerjain ntar aku kasih nilai huehehe😛

10 comments on “PR masuk sekolah

  • Gila.. bener deh nggacor.. eh apa sih nggacor huehue… emang kamu bikin dunia rame Deen…bisa ikutan gila… eh ga sih awat muda aku huahuaahauahau… Oopss

  • Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: